ANVÄNDARVILLKOR
& INTEGRITETSPOLICY

Dessa användarvillkor och integritetspolicy beskriver hur Empress Consulting AB använder och skyddar all information som besökare lämnar vid besök på denna hemsida. Personuppgifter som lämnas via hemsidan eller skickas via e-post kommer att skyddas i enlighet med denna integritetspolicy. Empress Consulting AB förbehåller sig rätten att ändra denna policy från tid till annan genom att uppdatera denna sida. Vi rekommenderar ett återbesök för att säkerställa att du är nöjd med eventuella ändringar. Denna policy träder i kraft den 12 oktober 2020.

Insamling av information
Vi samlar in information från dig när du använder vår webbplats och kontaktar oss via webbplatsens kontaktformulär. Den insamlade informationen inkluderar ditt namn, företagsnamn och din e-postadress. Dessutom tar vi automatiskt emot och sparar information från din dator och webbläsare, inklusive din IP-adress, uppgifter om programvara och hårdvara och den begärda sidan.  

Användning av information
Den information vi samlar in från dig används för följande:

  • En bättre upplevelse på vår webbplats

  • Förbättra vår hemsida

  • Kontakta dig via e-post

  • Behandla & verifiera en förfrågan

  • Administrera ett erbjudande

Utlämnande till tredje part
Vi varken säljer, handlar, eller på annat sätt överför personligt identifierbar information till utomstående parter. Detta inkluderar inte betrodd tredje part som hjälper oss att driva och utvärdera vår webbplats eller vårt företag, med kravet att dessa parter godkänner att hålla informationen konfidentiell. Vi anser att det är nödvändigt att dela information i syfte att undersöka, förhindra eller vidta åtgärder mot illegala aktiviteter, misstänkt bedrägeri, situationer som medför en potentiell risk för en persons fysiska säkerhet, brott mot våra användarvillkor eller andra tillfällen då lagen kräver så.

Allmänna uppgifter kommer inte att delas vidare till utomstående parter för marknadsföring, i annonssyfte eller andra ändamål. 

Informationsskydd
Vi vidtar en rad olika säkerhetsåtgärder, fysiska, elektroniska och administrativa förfaranden, för att skydda dina personliga uppgifter. Endast medarbetare och konsulter som ska uträtta ett specifikt jobb (t.ex. fakturering eller kundkontakt), får tillgång till personligt identifierbar information. De datorer/servrar som används för att lagra personligt identifierbar information lagras i en säker miljö. 

Personuppgifter
Du kan välja att begränsa insamling eller användning av personuppgifter på följande sätt:

Använder vi oss av kakor (cookies)?
Ja. Våra kakor förbättrar tillgången till vår webbplats och identifierar återkommande besökare. Dessutom förbättrar våra kakor användarupplevelsen genom att spåra och målanpassa användarens intressen. Vår användning av kakor kopplas överhuvudtaget inte till personlig identifierbar information på vår webbplats. 

Vi använder endast denna information för statistiska analyser och raderas automatiskt efter viss tid. Besökare kan välja att acceptera eller avböja. De flesta webbläsare accepterar automatiskt kakor men detta kan ställas in i webbläsaren så att kakor inte accepteras om det föredras. Detta kan dock hindra besökare från att dra full nytta av webbplatsen.

Hemsidans plattform
Denna hemsida tillhandahålls av Squarespace och dess användning är föremål för Squarespaces användarvillkor och integritetspolicy.

Samtycke
Genom att använda vår webbplats godkänner du våra användarvillkor och integritetspolicy.